-
-
Jeżeli widzisz ten tekst...
to znaczy, że nie widzisz strony głównej :(
Wyłącz tryb edycji, odśwież i rozsiądź się wygodnie :)
-
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, Szczęśliwego Nowego Roku
Wykorzystanie ChatGPT jako asystenta w pracy administracyjnej
Nowa e-Uczelnia UEK, nowe perspektywy
Kiedy kończy się 18 lat, wszystko wydaje się ciekawsze i łatwiejsze, a horyzonty szerokie... :)
e-Uczelnia UEK właśnie taką chwilę przeżywa. Z przyjemnością, ale też pełni emocji, prezentujemy jej nową odsłonę – nowe funkcjonalności, większą ergonomię pracy oraz świeże kolory.
Z punktu widzenia Studentek i Studentów platforma niewiele się zmienia. Jednak osoby prowadzące zajęcia otrzymają teraz dużo, dużo więcej. Mamy nadzieję, że Wasza praca na e-Uczelni będzie teraz łatwiejsza i ciekawsza, mimo że na początku nie wprowadzamy zbyt wiele zmian. Obiecujemy jednak w niedalekiej przyszłości odsłaniać kolejne jej możliwości.
Przed przystąpieniem do pracy zachęcamy do obejrzenia 3 krótkich filmów, wyjaśniających aktualnie wprowadzone zmiany: tutaj.
Codziennym wsparciem służą: Artur Szczygieł-Ryss, Aneta Powroźnik i Ania Stanisławska-Mischke. Najprościej złapać nas na platformie Microsoft Teams w godzinach naszej pracy.
Nowe otwarcie, a co do tej pory?
lat działania, jesteśmy już pełnoletni
aktywnych kursów wykładowców
aktywnych użytkowników w ostatnim roku
liczba pytań we wszystkich quizach
Kto za to odpowiada?
Quo Vadis AI? Cykl wydarzeń poświęconych AI w dydaktyce
Obejrzyj film z jednego z nich: debata ekspercka, 19 stycznia 2024.AI w edukacji i nauce
Pytanie, dokąd zmierza sztuczna inteligencja w kontekście kształcenia akademickiego dawo przestało być pytaniem futurystycznym. Co więcej – uważamy je za jedno z najbardziej aktualnych i istotnych pytań do rozstrzygnięcia w najbliższej przyszłości. Dotyka bowiem nie tylko praktyki dydaktycznej, ale także kondycji społecznej osób studiujących i pracujących na uniwersytecie – zaufania do przekazywanej wiedzy Wykładowców, wolności tworzenia i wiary w rzetelność wyników badań naukowych. W tym kontekście wyzwaniem jest wspólne uczenie się pracy z zastosowaniem sztucznej inteligencji, ale także stworzenie zasad dopuszczalnego jej wykorzystania w edukacji i nauce.
Pod koniec roku 2023 rozpoczęliśmy cykl wykładów i debat eksperckich poświęconych roli sztucznej inteligencji w uczeniu się i nauczaniu. Dotąd odbyło się kilka spotkań, w planach jednak mamy zdecydowanie szersze działania, otwartą dyskusję, spór, szukanie dobrych rozwiązań.
Zapraszamy wszystkich zaintersowanych tym zagdnieniem do współtworzenia z nami przyjaznej i merytorycznej przestrzeni do dyskusji.